Sunday 26 November 2017

Stock Fotografering Alternativer


Velkommen til Can Stock Photo Var en royalty fri stock photography byrå som mener profesjonelle bilder bør være rimelig og tilgjengelig for alle. Vi legger til over 20 000 toppkvalitetsbilder hver dag fra verdens beste fotografer og artister. Søke og laste ned lagerbilder er forfriskende raskt og enkelt, og du trenger ikke en konto eller et abonnement. Kom og bli med oss ​​Profesjonell stock photography og clipart til priser du har råd til. Last ned bilder raskere og for mindre enn de andre gutta. Arkivfotografi Kategorier Kategorier Lisensavtale Om Kan Stock Foto Personvern Selg bildene dine Klipp Vilkår Betingelser Kontakt oss Hjelp Kontakt oss Søk Kan Stock Foto for arkivfotografi, bilder, digitale illustrasjoner, bildeutklipp og avgiftsfrie fotografiske bilder. Kan Stock Photo har arkivbilde, avgiftsfri foto, lagerfotografi, grafikk eller bilde du trenger. Våre fotografer gir royalty fria bilder, lagerfotografier, grafikk og bilder for så lite som 2,50. Kjøp billige bilder og få umiddelbare nedlastinger av bildefilene eller abonnere på en lav månedlig avgift. Kan Stock Photo tilbyr også EPS vektor illustrasjoner, clipart digitalt kunstverk, utklippsarkiv, arkivfilm og video animasjonsklipp. For tradisjonell arkivfotografi og arkivfilm, besøk Fotosearch kopi Kan Stock Photo Inc. 2017-02-25Rights Managed Images Våre rettighetsstyrte samling har stor dybde og bredde av verdensomspennende reisemål og dyrelivsbilder. Du kan bli overrasket og glad for å finne ut at det er mange økonomiske muligheter til å lisensiere RM-bildene. Var glad for å diskutere prosjektet ditt og jobbe med deg for å finne riktig bilde til en pris som passer ditt budsjett. Ring Danita på (425) 562-1543 for å diskutere bildebehovene dine. Klikk her for å registrere vårt byrå spesialiserer seg på globale reisemål, naturtyper og økosystemer, og dyreadferd. Våre samlinger inneholder også et mangfold av verdenskulturer og deres tradisjonelle livsstil. Danita Delimont Stock Photography representerer mer enn 300 fotografer i verdensklasse og flere internasjonale organisasjoner. Mange av våre fotografer er anerkjent som spesialister på spesifikke geografiske steder eller emner, og gir bred bredde og dybde innenfor fokusområdene. Royalty Free Collection Vår Royalty Free samling gir deg praktisk tilgang til kvalitetsikoniske reise - og dyrelivsbilder. Samlingen vokser kontinuerlig, så hvis du ikke ser nøyaktig hva du leter etter, vennligst sjekk tilbake, eller vurder å søke i vår omfattende samling av Rettighetshåndterte bilder. Vårt opptakskolleksjon vokser raskt og inneholder dynamisk, verdensomspennende materiale for dine bevegelsesbehov. Hvis du ikke ser hva du leter etter, vennligst sjekk tilbake snart. Spilleren vil vise i dette avsnittet 13 Gratis eller billige arkivfotograferingssteder for bloggen din En av de beste måtene å krydre på en blogg er med god fotografering. Men hvis du sender inn en gang, to ganger eller tre ganger i uken, kan disse bloggbildene bli dyre. Hvis du er ute etter god, rimelig, lovlig lagerfotografi for bloggen din. du har noen alternativer. Jeg trengte nylig et bilde for et blogginnlegg på å skape det perfekte blogginnlegget (jeg vet: ganske meta, høyre) og falt ned et kaninhull, og leter etter et billig bilde for innlegget. Here8217 er hva jeg fant fra å gjøre noen undersøkelser på et dusin eller så forskjellige lagerfotografisider som har et blogger8217s budsjett i tankene. For å gi deg en god sammenligning måtte jeg balansere følgende: Noen nettsteder tilbyr individuelle nedlastinger, noen tilbyr abonnementer, og noen tilbyr begge. Jeg bemerket dette så godt jeg kunne nedenfor. Noen tilbyr bulkpriser. Jeg brukte et budsjett på 100 for å komme opp med en kostnad per kreditt. De minste nettvennlige versjonene varierte fra nettsted til nettsted. Kvaliteten og ønsken om bildene var alltid lik. Min ide om hva som gir et attraktivt bilde vil avvike fra din. Men min er riktig. På grunn av alt dette, selv om jeg ikke sammenlignet epler med appelsiner, sammenlignet jeg Macintoshes med Granny Smiths. I denne oppgaven valgte jeg å gjøre et fotosøk på setningen 8220-tegninger .8221 1. Pond5 8211 The World8217s Stock Media Marketplace Pond5 Resultater: 9,086 arkivfotografier, 109 vektorillustrasjoner Størrelse: 632 x 474 Kostnad: 1,95 Immaterielle eiendeler: Pond5 har mye mer å tilby enn bare bilder. Første side hadde relevante resultater av 8220blue8221 utskrifter, samt relaterte medier, og super osteiske bilder av modeller som hadde hardhats som åpenbart aldri hadde vært på en arbeidsplass i livet. Resultatsiden inneholder noen gode relaterte søk, og en merkelig en: Blåkopi, Blåtrykk interiør, konstruksjon, relasjoner. Anstendig sorteringsfunksjoner, inkludert artist, dato lastet opp, varighet, navn, antall salg, sidevisninger og pris. 2. YAY Bilder 8211 Gode bilder på budsjettpriser Yay Images Resultater: 6.015 Størrelse: 633 x 475 Kostnad: 1,95 Immaterielle eiendeler: De fleste resultatene på Yay8217s første standardside var bilder av ruller av tegninger, eller osteaktige skuespillere8230not hva jeg lette etter. Men da jeg endret standard fra 15 bilder til 100, på den andre siden fant jeg det jeg lette etter, en faktisk blåkopi. (Selvfølgelig kan du ha søkt etter det jeg skummet over.) Interessant, det var akkurat det samme bildet som jeg fant på Pond5. Tilsynelatende bruker mange av budsjettfotograferingsstedene de samme kildene. YAY tilbyr også bulkprising, men for noen underlig grunn tilbys det kun for store bilder, så det er ingen rabatt for bloggere. 3. iStockphoto 8211 Royalty Free Stock Photography Bilder fra iStockPhoto: 21.615 Størrelse: 425 x 282 Kostnad: 10 credits19 (bulk kredittpris: 15.80) Immaterielle eiendeler: Dette nettstedet tilbyr et flott bibliotek med fantastiske bilder og videoer, flotte søkeverktøy, flotte filtreringsverktøy, men det blir bare altfor dyrt for daglig bruk. Jeg går her når jeg trenger det fantastiske bildet for en stor presentasjon. Jeg savner den gamle iStockPhoto. Merk: Jeg slør bildene her fordi en venn ble saksøkt av Getty, eieren av iStockPhoto, for et skjermbildebilde. Jeg håper dette er nok. 4. Dreamstime 8211 Last ned arkivfotografi og avgiftsfrie bilder Dreamstime resultater: 5 541 Størrelse: 363 x 480 Kostnad: 11 credits (bulk kredittpris: 10.18) Immaterielle eiendeler: Dreamstime tilbyr også tidsbaserte abonnementer, og derfor kan de annonsere bilder så lave som 0.20image. Den laveste abonnementspakken er en måned for 25 nedlastingsdag for 239,99 (750 bilder.) Dyrere og langsiktige planer gir bedre rabatter, men for en blogger kan 239,99 8211 3 739,99 være litt dyrt. Jeg fant ikke typen bilde jeg hadde tenkt, men det var sikkert gode bilder på nettstedet. 5. 123RF 8211 Royalty Free Stock Photos 123RF Resultater: 4.818 Størrelse: 400 x 286 Kostnad: 1 kreditt (bulk kreditt prissetting 0.89) Immaterielle eiendeler: Selv om jeg didn8217t se bildet jeg hadde i hodet mitt, var det nok av gode bilder å velge mellom på dette nettstedet, og på 0.89photo, kan du blogge daglig og fortsatt ha nok for den latte. De hadde også gode filtreringsverktøy for søket, inkludert hvor mange (om noen mennesker) du ønsket på bildet, hvis du ville ha babyer og fargen på huden deres. 6. Bigstock 8211 bilder for alle. Bigstock Resultater: 24,356 (Wow Men jeg lurer på hvor relevant de siste 20K er.) Størrelse: 900 x 598 (Jeg antar at de don8217t kaller det BIGstock for nothin8217.) Kostnad: 1 kreditt (bulk kreditt pris 2) Immaterielle eiendeler: Større størrelse bilder enn de fleste andre, og fortsatt en veldig god pris. Selv om jeg likte noen av de andre nettstedene8217 valgene mer, var bildene her fortsatt profesjonelle, og det kunne komme ned til personlig preferanse. Nettstedet tilbyr månedlige abonnementer også. Minst kostbare alternativet er 1 måned med 5 nedlastinger om dagen for 69 eller 0,46image. Ikke en dårlig ide for en blogger med flere forfattere. 7. Fotolia 8211 Royalty free bilder, bilder, vektorer og videoer fotolia Resultater: 6.415 Størrelse: 425 x 283 Kostnad: 1 kreditt (bulk kreditt prissetting 1,27) Immaterielle eiendeler: Det var noen fine bilder i min search8230 og noen virkelig cheesy clip art. Jeg har aldri funnet det planete bildet jeg hadde i tankene mine, men jeg fant andre gode bilder av planeplaner og tilhørende bilder. God prising også. Fotolia tilbyr også både månedlige og daglige abonnementer. Den billigste månedlige planen var en måned for fem nedlastinger for 20, men du kunne skala opptil 5K nedlastinger per måned i et år for en measly 50.625. Det daglige abonnementstilbudet er litt forvirrende, fordi du fortsatt må kjøpe en month8217s verdt. Det billigste tilbudet var en måned på 25 nedlastingsdag for 249 eller 0.33download. 8. Media Bakery 8211 Millioner Curated Stock Photos Media Bakery Resultater: 4.000 (ca.) Størrelse: 360 x 504 (som er merkelig, fordi bildet var litt landskap) Kostnad: 5 Immaterielle eiendeler: Denne siden ble anbefalt av en venn så Jeg sjekket det ut. Jeg måtte grave dypt for å finne bilder i blåkopi. De fleste av de første hundre bildene var folk og arkitektur sentrert. Jeg ble da ganske overrasket da bildet ble oppført på 149. Men da fant jeg ut at de tilbyr budsjettbilder fra 1. Jeg re-søkte i den delen. Jeg var enda mer skuffet over samlingen her, men fant til slutt et godt bilde som jeg vurderte å bruke. Imidlertid er det på 5 år betydelig mer enn noen av de andre budsjettstedene der ute. 9. Shutterstock 8211 Over 20 millioner arkivfotografier, illustrasjoner, vektorer og videoer Shutterstock Resultater: 20 674 Størrelse: 452 x 500 Kostnad: 19 Immaterielle eiendeler: Dette nettstedet har et stort utvalg av høy kvalitet bilder og vektorkunst. Søk og filtre var topp hakk. Absolutt ikke et 8220budget8221-nettsted, skjønt. Imidlertid tilbyr de abonnementer som starter ved 1 måned med 25 bilder per dag for 249, noe som er ganske konkurransedyktig. 10. Depositphotos 8211 Royalty-Free Stock Photos, Illustrasjoner og Vector Art innskudd Resultater: 23.828 (bilder og vektor kunst) Størrelse: 400 x 300 Kostnad: 0,8 credits (0.79) Immaterielle eiendeler: Depositphotos har et bredt utvalg av bilder, robust søk og filter verktøy og svært aggressiv prising. De tilbyr også abonnementer, den billigste er 1 måned 5 bilderedag ​​for 69 (0.46image) helt opptil 12 måneder med 200 bilderedager for 10,999 (0,15image). 11. Stock. xchng 8211 Den ledende GRATIS lagerbilden Site stock. xchng Resultater: 2 (ja, to.) Størrelse: 1.200 x 1.600 Kostnad: nada. glidelås. null. Immaterielle eiendeler: Dette er et gratis nettsted med et svært begrenset antall bilder, men jeg fant faktisk en jeg likte, selv om den var blå. Dette nettstedet ble kjøpt av Getty på et tidspunkt, og nå ser det ut til at det for det meste er en plage for folk å 8220upgrade8221 til iStockPhoto. Du kan imidlertid ikke slå prisen. 12. Flickr Creative Commons Navngivelse Lisens Flickr Creative Commons Navngivelse Lisens Resultater: 988 Størrelse: 240 x 160 til 1200 x 800 Kostnad: nada. glidelås. null. Immaterielle eiendeler: Creative Commons er en ny tilnærming til lisensarbeid. Skapere kan velge en av seks lisenser for å dele andor beskytte sitt arbeid. Inne i Flickr kan du søke etter bilder som lar deg bruke dem til kommersielle formål (det vil si en bedriftsblogg), med bare en enkel tilskrivningsforbindelse. Jeg fant ikke det nøyaktige bildet jeg lette etter her, men jeg fant noen kule bilder jeg kunne jobbe med. Jeg anbefaler å starte med Relevant sort, som er standard, og deretter bytte til Interessant hvis du ikke ser noe du liker. 13. Din SmartPhone-resultater: Uendelig størrelse: 3264 x 2.448 eller så Kostnad: nada. glidelås. null. (Um, etter kostnaden av telefonen din, berør eller nettbrettet.) Immaterielle ressurser: Min venn Dave Weinberg av cellphoneSketchpad foreslo dette alternativet, siden 8220 hvorfor gå i lager når du har en 8MP-mobiltelefon i pocket82308221 Selvfølgelig, som jeg påpekte Dave, Jeg har brukt denne løsningen mange ganger i løpet av årene, men jeg har aldri en blåkopi, brannslange eller blåhval som ligger rundt kontoret for bilder ops. Likevel, selv om du er en middelmådig fotograf, kan du kjøre bildet ditt gjennom en editor som Instragram og få fantastiske resultater. Det er mange gratis og billige ressurser for bloggere på jakt etter bilder. Hvis vi glemte noen av dine favoritter, vennligst gi dem et rop ut i kommentarene nedenfor. Hvis du vet om noen bloggere som kan dra nytte av noen gratis eller billig lagerfotografering for bloggen sin, vennligst del dette innlegget med dem. Hvis du har noe ut av dette innlegget, kan du vurdere å registrere deg for våre gratis e-postoppdateringer. Du kan gjøre det her: For ditt neste innlegg, vil du kanskje diskutere risikoen du tar når du bruker lagerfotografier. Se f. eks. webinknow200910who-the-hell-are-these-people. html og asmp. orgarticlesrights-managed-stock-vs-royalty-free-stock. html. UR4yeqX8Gi0 Du kan også diskutere hvordan du kan billig leie en lokal profesjonell fotograf som kan ta bilder av de faktiske ansatte i din virkelige virksomhet i din faktiske by, og gir deg et bibliotek med bilder du kan bruke til å fylle ut nettstedet ditt. Og gir nettstedet ditt autentisitet. Siden du snakket spesifikt om Instagram, innså du at under de nye Instagram-vilkårene vil ethvert bilde som du 8220run8221 gjennom Instagram nå tilhører Instagram og Instagram, nå bruke. Så kan det opprinnelige SmartPhone-bildet du kjører gjennom Instagram, nå vises på noen else8217s nettsted. Noe å vurdere før du bruker Instagram. (Mange profesjonelle fotografer jeg vet har fjernet alle bildene sine fra Instagram av den grunnen.) Takk for din kommentar. Jeg husker hullaballoen da Instagram 8220clarified8221 deres TOS en liten stund tilbake, men de syntes også å ta et stort steg tilbake etter den første opprør. (Jeg har til og med opprettet et innlegg om hvordan du beskytter bildene dine fra Instagram når det skjedde: flyteblogflyte201212how-to-protect-your-instagram-photos-from-instagram. html) Er du sikker på at8282 fortsatt er tilfelle jeg vet Nat8217l Geografisk stoppet sin konto , men da gjenåpnet det da de følte at Instagram hadde tatt opp sine bekymringer. Takk for listen. I8217ve har brukt Fotolia i mange år, men noen er nye for meg. Jeg må sjekke dem ut. Jeg liker også å bruke Creative Common8217s lisensen for å finne bilder på Flickr. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. I8217ve fant noen gode ting på Flickr med Creative Commons-lisensen, men noen ganger vil jeg ikke gi tilskrivning. (Jeg gjør det alltid hvis jeg bruker et bilde, men i lysbildeseriepresentasjoner, kan jeg ikke lure på lysbildene mine.) I8217ve bookmarked alle disse nettstedene nå, så jeg har noen valg. Det eneste jeg skjønte i morges da jeg kjøpte bildet av den åpne pocketed fyren, var at når du går på abonnementet eller bulk kredittruten, bestemmer du deg for å bruke dette nettstedet på bekostning av noen andre. Igjen, takk for at du stoppet av Rich, I8217ve brukte Media Bakery i mange år, og en av de beste tingene med dem er deres gode kundeservice. Jeg er enig i at det er vanskelig å finne billige bilder på nettstedet deres, men jeg pleier å ringe og be om hjelp 8211, og overraskende, en ekte, levende person snakker til meg og hjelper meg med å handle for 2,00 bilder. Takk for at du stoppet med You8217re: Jeg tok ikke kundeservice inn i betraktningen når jeg så på disse nettstedene. Kanskje det ville være et godt oppfølgingspost. Noen ganger gjør den lille håndholdingen alt som virker mer verdifullt. Flott artikkel, jeg tweeting det nå, ett forslag til å legge til i listen public-domain-image. Virker som en fin fyr, flott samling, 100 offentlig domene. Skål, Casey Nice artikkel Rich. chrisbrogan: twitter delte dette på Facebook, så jeg måtte sjekke det ut. It8217 er alltid så vanskelig å finne gode bilder for blogginnlegg. Og jeg tror vi kan alle innrømme at vi bruker bilder som kanskje vi skal til tider. Når du bruker Flickr-nettstedet, hva er den riktige måten å gi kreditt til fotografen What8230bruk bilder ulovlig Hvem, meg. OK, kanskje en eller to ganger, ble jeg lat (eller billig.) For Flickr er det avhengig av Creative Commons-lisensen. Jeg krediterer vanligvis fotografen med hans eller hennes virkelige navn hvis det er mulig, og linker deretter tilbake til bildet på Flickr. Takk for dette flotte innlegget Rich I8217m alltid på jakt etter bilder av høy kvalitet for mine blogginnlegg og andre markedsføringsmaterialer. It8217s flott å ha denne informasjonen i en omfattende liste. Dette er et innlegg for å dele og bokmerke sikkert Glowimages Micro-stock samling er en flott billig ressurs også Flott liste og klipper den til Evernote for referanse Jeg har brukt MediaBakery og BigStock for en stund nå og er fornøyd med dem og med lav prisgod kvalitet. Vil det være fint å ha ekstra kilder som jeg ikke liker å bruke det samme for alle klienter. Takk, takk for at du stoppet, Helena Begge var nye for meg, så I8217m må gi dem et dypere utseende. Siden noen av disse nettstedene trekker fra de samme fotografene, er det godt å ha noen ekstra steder å kilden fra. Takk for listen Rich. Jeg bruker også fotodune og har hatt fotografering fra 500px, men jeg har tatt meg dypt i forretningsmodellen. Takk for at du deler disse referansene. I8217ll må sjekke ut photodune og 500px og kanskje legge dem til en oppfølging post. Takk, takk for det fantastiske innlegget jeg bruker regelmessig til Bigstock for bilder til bloggen min, og jeg har vært veldig glad. Men det er flott å ha så mange andre ressurser å gå til. Jeg fant min logo bilde på iStock og betalte ganske mye for den store filen. Det var perfekt, så det var helt verdt det. It8217s handler om behovet på den tiden. Ja, I8217m sier absolutt ikke at8217 er ikke et sted for nettsteder som iStockPhoto og Veer. Vi bruker ofte disse nettstedene for klientens webdesign fordi bildene er ofte fantastisk og akkurat det vi trenger. Men for dag til dag, blå krage arbeid, disse nettstedene fyller behovet pent av den gjennomsnittlige småbedrifter blogger. Takk for at du stopper av Hvorfor ikke ta en titt på rgbstock. Mer enn 78.000 gratis lagerfotografier på nett Stor liste over ressurser, Rich. Tusen takk Hos OpenView Labs we8217ve har vi brukt PhotoDropper (photodropper) plugin-modulen for WordPress, som faktisk trekker Flickr Creative Commons bilder sammen med attribusjon info, så alt du trenger å gjøre er å velge og klikk 8220insert til post8221. De har et betalt alternativ (3 en pop for 8220higher quality8221 bilder), men we8217ve har vært veldig fornøyd med den gratis versjonen. Takk for at du legger til listen8230I8217 må du sjekke at en ut morguefile er et annet lignende nettsted. Getty kjøpte Istock, så pass opp. Getty har full tid virksomhet å ha sine advokater sende ut regninger for opphavsrettsbrudd. Folk lager faktisk bilder på nettet, og håper folk tar agnet. Jeg vet eiendomsmeglere som har mottatt regninger fra 800.00 8211 1400.00 fra Getty for å bruke bildene sine på sine blogger. Uansett hvilke nettsteder du er, les vilkårene for bruk, eller vilkår for bruk. Selv mange google-bilder er opphavsrettsbeskyttet. Hei, jeg jobber for Dreamstime og jeg vil legge til linker til gratis seksjoner på våre nettsider bloggere kan finne nyttige og er velkommen til å bruke. I8217d starter med Stockfreeimages, et bibliotek på 750.000 bilder du kan laste ned gratis: stockfreeimages There8217s også en gratis seksjon på Dreamstime med ca 10.000 filer bloggere kan laste ned og bruke gratis. dreamstimefree-photos Here8217s en annen jeg bruker når jeg bare trenger et raskt bilde for en blogg. openclipart. org

No comments:

Post a Comment