Sunday 5 November 2017

Gta V Aksjeopsjoner


GTA 5 Heists Guide (Story Mode) Leter du etter GTA Online Heists guide Hvis ja, klikk her. og don8217t glemmer å sjekke ut vår Heists Team-side også GTA V Story Mode Heists Guide I Grand Theft Auto V storysingle spillermodus er det mulig å tjene varierende mengder penger, avhengig av metodene som brukes til å utføre hver heist. Hvis du følger instruksjonene nedenfor, vil du maksimere beløpet du kan få. Hvis du vil ha mer penger til å maksimere hint og tips, kan du se våre generelle pengetips her og våre aksjemarkedsspecifikke tips her. De er spesielt nyttige gitt at det ikke er penger å snyte. Hvis du er ute etter vår GTA Online heists guide, klikk her Heist 1: The Jewel Store Job På den første heisen, Jewel Store Job, velg alternativ B (Smart). Ta Rickie Lukens som din hacker. Andre hackere kan gi deg mer tid, men han vil gi deg den perfekte tiden for denne heisen. Når det gjelder skytevåpen din, bør du låse Packie McReary opp ved å fullføre sitt valgfrie møte. Det er en tilfeldig hendelse der han røver en butikk og trenger hjelp med å komme seg unna. Når du hjelper ham, kan du velge ham for heists. Han er like god som Gustavo Mota, men å ansette ham er 2 billigere. Hvis du tar Norm Richards som skytten din i stedet, vil han krasje under ferien. Du kan ta pengene sine ved å kjøre over posen etter krasj, noe som gir deg mer penger, men du vil miste Norm. Ta Karim Denz som din sjåfør. Chasesekvensen vil bli vanskeligere, men han tar mindre penger. Hvis du velger Alternativ A i stedet, ta Eddie Toh som driver. Han tar 6 mer enn Karim Denz, men vil tillate deg å få 4.946.153 (høyest mulige beløp), som vil gi deg 1,076,304 for Michael og 293,539 for Franklin, betydelige økninger over de beløpene du får hvis du tar Karim Denz sammen for Alternativ A. Score: Din totale ta bør være en nyanse under 5 millioner med rundt 1,2 millioner kommer til Michael og like under 300K kommer til Franklin. Heist 2: The Merryweather Heist For den andre heisten, Merryweather Heist, er det ingen måte å tjene penger. Bruk hvilket mannskap du vil Vi vil ikke si noe mer Heist 3: Paleto-poenget For den tredje heisen, Paleto-poenget, mister du penger hver gang du eller et av dine besetninger er skutt i ryggen. Du starter med en maksimal poengsum på 8.016.020. Hvis du brukte Packie McReary for Jewel Store Job (Heist 1), ta ham som din skytt, fordi hans statistikk vil bli hevet fra den heist. Ellers ta kokk. Begge koster 2 mindre enn Gustavo Mota, selv om han kan være litt overlegen. På den annen side, hvis du velger enten Norm Richards eller Daryl Johns for heisten, vil du bli tvunget til å forlate det tegnet bak. Du kan hente sin andel for en høyere ta. Hvis du vil gjøre dette, foreslår vi at du bruker Daryl Johns (og forlater ham bak) som Norm Richards kan være bra å bruke til den siste heisen. Poengsum: Din totale ta bør være litt over 8 millioner med rundt 440K til hver av Michael, Trevor og Franklin. Heist 4: The Bureau Raid For fjerde heist, Bureau Raid, velg Alternativ B (Roof Entry). Ta Rickie Lukens som hackeren din (bruk en bedre hacker vil ikke ha noen effekt) og velg Norm Richards som skytten din. Når det gjelder din sjåfør, må du låse opp Taliana Martinez ved å fullføre sitt valgfrie møte. Det er et tilfeldig møte hvor hun vil være sammen med motorveien i nordøst. Lagre livet ved å kjøre henne til Sandy Shores i tide. Du trenger henne som sjåfør fordi hun er en av de beste, og hennes pris er 9 lavere enn Eddie Tohs. På denne heisen vil hun vente på deg i en ambulanse, slik at du helt unngår politiet. Hvis du ikke har lyst til å låse opp Taliana Martinez, ta Karim Denz som sjåfør. Hvis du også brukte ham i den første heisen, vil han også ha en ambulanse. Ellers må du unnslippe politiet i en varebil. Hvis du velger alternativ A, vil du ikke få betydelig mindre penger enn i alternativ B, men Norm Richards vil dø hvis du tar ham (og han er god til å ha den siste heisen). Ta Packie McReary og Gustavo Mota i stedet. Score: Michael vil ikke få noe med Franklin som mottar rundt 240K. Heist 5: The Big Score For femte heist, Big Score, velg alternativ B. Det er mulig å få 41.664.000 pr. Karakter på denne måten. Ta Taliana Martinez som din første sjåfør. Hun vil med hell fly helikopteret og tar bare 5 av pengene. Ta også Karim Denz som din andre sjåfør, slik at han kjører toget. Geværmennene er unødvendige, så ta de to billigste gunmen du kan. Hvis du velger alternativ A, kan du maksimalt beløpe seg til 34,892,000 per tegn. Igjen, ta Taliana Martinez og Karim Denz som din første og andre drivere. Ta enten Packie McReary eller Chef som din første gunman. Ta Norm Richards eller Daryl Johns som din andre gunman. Enten vil spare deg for mye penger i denne heisten. Bruk Rickie Lukens som din hacker. Score: Hver av Trevor, Michael og Franklin skal komme over 41 millioner GTA 5 Heists Guide (Story Mode) ble sist endret: 22. februar 2017 av Trevor PhillipsGrand Theft Auto V Om Grand Theft Auto V Grand Theft Auto 5 er den siste avbetalingen i Grand Theft Auto-serien. Det ble utgitt 17. september 2013, for PlayStation 3 og Xbox 360. Spillet ble utgitt tirsdag 18. november 2014 for PlayStation 4 og Xbox One, mens PC-versjonen ble utgitt tirsdag 14. april 2015 for PC. Grand Theft Auto V er det første spillet siden originalen hvor spilleren kan styre flere tegn. Spilleren kan bytte mellom Michael De Santa, Trevor Phillips og Franklin Clinton når som helst, off-mission, og på visse punkter under oppdrag. Tanken er å utsette spilleren for så mye av handlingen som mulig under oppdrag. GTA V-kartet er det største, mest detaljerte og mest varierte kartet i Grand Theft Auto-historien. Det inkluderer urbane områder (byen Los Santos), landskap, ørken, fjell og strender. Les mer raquo Utvalgte innhold Alt har blitt merket for deg 100 ferdigstillingsmuttere: unike stunthopp, gjenoppretting av gjenstander, etc. Du finner også videoer, skjermbilder og flere tips n info for å vise frem plasseringen av vanskelige å finne mål . Weve samlet en grundig samling oppdragsguider og walkthroughs - snart å være komplett med HD-video - for Michael, Trevor og Franklin-oppdrag. Det er omtrent 80 oppdrag totalt. Få biler til å falle fra himmelen, bytt vær på kommando, og mer Grand Theft Auto 5 inneholder en hel haug med chea. feil, vilkårlig gameplay enhancers. Alle cheats bør skrives inn under normal gameplay. Advarsel: Denne tråden inneholder massive spoilere, så hvis du ikke vil ødelegge slutten, vennligst ikke fortsett å lese. Hei folkens, nettopp ferdig med historien til GTA 5, og jeg valgte alternativ C, selv om Trevor virkelig irriterer meg. Så jeg lurte på hva du valgte, var det A, B eller C Legg igjen en kommentar med svaret ditt og hvorfor du valgte det, her er min. Jeg valgte alternativ C. Jeg trodde det var riktig å gjøre, og jeg skulle ikke la disse millionærprickene ta kontroll over meg. De fortjente hva de fikk, spesielt Devin. Den endelige cutscene med Devin var morsom, Rockstar har tatt GTA til et helt nytt nivå. Ser frem til å høre dine tanker D Liker dette i motsetning til Alfonszo 06 Okt 2013 Liker dette i motsetning til CmdrKnifes 07 okt 2013 Advarsel: Denne tråden inneholder massive spoilere, så hvis du ikke vil ødelegge slutten, vær så snill å fortsett å lese. Du hater trevor. 160 Hei folk, nettopp ferdig med historien til GTA 5, og jeg valgte alternativ C, selv om Trevor virkelig irriterer meg. Så jeg lurte på hva du valgte, var det A, B eller C Legg igjen en kommentar med svaret ditt og hvorfor du valgte det, her er min. 160 Jeg valgte alternativ C. Jeg trodde det var den riktige tingen å gjøre, og jeg skulle ikke la disse millionærprickene ta kontroll over meg. De fortjente hva de fikk, spesielt Devin. Den endelige cutscene med Devin var morsom, Rockstar har tatt GTA til et helt nytt nivå. 160 Ser frem til å høre dine tanker D Like This I motsetning til Pizza Delivery Guy 07.10.2013 C var selvsagt den sanne (hvis kanon) som endte på GTA V, begge de andre endene syntes rushed og werent tilfredsstillende i det hele tatt. C var badass og jeg ville ikke ha hatt det på noen annen måte. Liker dette i motsetning til Prywante 07.10 2013 C men slutter å suge. Liker dette i motsetning til Okin 07.10 2013 C var tydeligvis den sanne (hvis kanon) som endte på GTA V, både de andre endene virket rushed og werent tilfredsstillende i det hele tatt. C var badass og jeg ville ikke ha hatt det på noen annen måte. C felt rushed også om.160 Liker dette i motsetning til TheCloudProject 07 okt 2013 Advarsel: Denne tråden inneholder massive spoilere, så hvis du ikke vil ødelegge slutten, vær så snill å fortsett å lese. Du hater trevor. 160 Hei folk, nettopp ferdig med historien til GTA 5, og jeg valgte alternativ C, selv om Trevor virkelig irriterer meg. Så jeg lurte på hva du valgte, var det A, B eller C Legg igjen en kommentar med svaret ditt og hvorfor du valgte det, her er min. 160 Jeg valgte alternativ C. Jeg trodde det var den riktige tingen å gjøre, og jeg skulle ikke la disse millionærprickene ta kontroll over meg. De fortjente hva de fikk, spesielt Devin. Den endelige cutscene med Devin var morsom, Rockstar har tatt GTA til et helt nytt nivå. 160 Ser frem til å høre dine tanker D Ja, det gjør jeg ganske snill, men morsomt og entusiastisk, men det er hvor ekstremt han er som setter meg av, så alt i alt, jeg liker ikke Trevor. 160 Like This I motsetning til K20 07 Okt 2013 C alternativ. få å beholde alle tre. og mer penger å plaske i tillegg. slutter var bra. Som dette I motsetning til email160beskyttet 07.10 2013 Jeg drepte Michael, livet hans var forferdelig hans kone er bare tilbake cuz av pengene, og han har noen forferdelige ektemenn og han er faktisk deprimert pluss han ser en terapeut som er trist. Liker dette i motsetning til Litt0 08 Okt 2013 Ja, det gjør jeg ganske snill og entusiastisk, men det er hvor ekstremt han er som setter meg av, så alt i alt, jeg liker ikke Trevor. 160 Trevor er langt den mest interessante karakteren til de tre. Jeg trodde det meste av hans dialog og handlinger var veldig godt skrevet og han følte seg virkelig som en virkelig følelsesmessig ustabil psykopat, men hadde en funksjonell, intelligent side til ham. Liker dette i motsetning til TazzMission28 08.10 2013 Jeg bokstavelig talt nettopp ferdig med spillet da. Jeg drepte Trevor. Jeg nølte med å skyte ham først. Det var overraskende å se Michael brenne ham til døden. Ikke sikker på om han hadde tenkt å gjøre det, eller bare skyte ham. Det var en ok slutt. Jeg likte Michaels slutt tale til Franklin, men det var en brå slutt i min mening.160 Jeg hører alternativ C er mye lengre. Jeg antar at det var slutten R intended.160 Update: Psykerapporten på slutten var en fin touch.160 Damn right. Både slutter A og B siste 10 minutter maks. C tok meg 45 minutter, men jeg tok meg tid. Men de to første syntes virkelig rushed. For A virket det virkelig rushed. Konflikt Trevor, chase ham i en skriptjakt i 8 minutter, så se ham krasje inn i en oljetank og enten tente ham i brann eller se at Michael lyser ham i brann. BOOM, studiepoeng. For B virket det litt bedre jeg antar, men det var fortsatt ikke mer enn 10 minutter. En annen skriptbiljakt, kjør deretter etter Michael mens han skyter på deg og slipper ham av en 200 fot silo. SMACK, studiepoeng. For C var det den eneste virkelig tilfredsstillende avslutningen jeg hadde til et GTA-spill. Hver eneste antagonist blir drept, ingen løse ender, og alle tre protags sminke og får til å leve sitt liv i fred, til slutt. Jeg er sikker på at dette er kanonens slutt, siden det ble omtalt i The Trunk-kunstverket. Liker dette i motsetning til EscobarVice 09 Okt 2013 Jeg trodde opprinnelig at C ville drepe Franklin, da det ville være logisk, men litt av spoiler-ing for meg selv gjorde at jeg valgte C.

No comments:

Post a Comment