Thursday 23 November 2017

M5 Lista Binære Alternativer


Gratis Storbritannia og Worldwide Delivery. Gratis UK Exchange Service. Subsidert Worldwide Exchange Service. Skatt og avgifter Alle priser vist på denne nettsiden inkluderer alle skatter og avgifter, noe som betyr at det ikke er noen ekstra kostnader ved levering. Prisen du ser vil være prisen du betaler. Innovasjon I forkant av Hitech-materialer innenfor forsterkede motorsykkel Jeans siden 1998. Gratis benlengder endret til størrelse. Revolusjonerende støtbeskyttelse Valgfritt CE-godkjent D 3 O hofte - og knepansler. Kvalitet Designet i Storbritannia til de høyeste standardene. Forbedret komfort og beskyttelse Ny, mykere, komfortabel Ktech Paraaramid-slitasjebeskyttelse fra midjebånd ned til skinnene. Heritage Vår familie har produsert denim jeans siden 1955. Knæ Armor Justerbar posisjonering av beskyttere. Slitasje Nitten år med bevist beskyttelse. Sømmer Doble sikkerhetssømmer, inkludert K-tech tråder. Frontlommer Laget helt av denim for ekstra styrke. Zip YKK (Livstidsgaranti). Rivets Paintwork vennlig flate nagler. Studs Hood merket studs. Todays økt var ikke så lønnsomt som yesterdays. ASIA Session Morning SETUP 1 Sterk opptrend VC varsel Sterk bearish harami mønster spilt av EMA SR ventet på neste stearinlys (bullish) for å lukke dette er min bekreftelse stearinlys 15 min CALL ved start av neste stearinlys, OTM. Jeg la merke til at trenden viste tegn til svekkelse da prisen avviste HOD Månedlig høyt nivå. Fikk ikke hensyn til dette under min handel - min dårlige. En leksjon å lære. SETUP 2 Trend kan vende VC alert Bullish harami cross (merker veldig lang hale av hengende mannens kryss mønster) som indikerer en ulemper fortsettelse Dette er min bekreftelse stearinlys 15 min PUT ved starten av neste stearinlys. ITM. SETUP 3 Det ser ut til at trenden kommer tilbake til sin opprinnelige bane og ser sterk VC-varsel Sterk bullish harami mønster Bounced off SR EMA Ventet på det bullish lyset for å lukke dette er min bekreftelse stearinlys 15 min CALL OTM. Ooops glemte HOD Månedlig høy. Min dårlige tok ikke mitt eget råd fra oppsett 1 ovenfor. SETUP 4 Sterk nedtrengning VC-varsel Stort bearish HEC-lys Avbrudd av kanal LOD Avstengt SR Ventet for neste stearinlys å lukke dette er mitt bekreftelseslys 15 PUT ITM SETUP 5 Sterk nedtrengning VC-varsel Bearish harami Bounced off EMA SR Venter på neste bearish stearinlys til Lukk (men har lang skygge.) Dette er min bekreftelse stearinlys 15 min. PUT OTM. Falt av markedet for uforsiktighet. Fortsatt ikke å ta mitt eget råd nevnt tidligere og UNNGÅ å gjenkjenne trenden omvendt som angitt av prisen REJECTING the LOD. Dette støttenivået ble også REJECTED TWICE TIDLIGERE, men som en motstand. Min dårlige men fortsatt læring. SETUP 6 Trend skiftende bane til opptrend VC varsel Bullish harami Bounced off stor støttenivå SR ventet på neste bullish stearinlys å lukke. Dette er min bekreftelse stearinlys 15 min. RING ITM. 36 ITM ikke en god dag. Kunne ikke holde tabs på store SR-nivåer til alle tider. Det er en uke siden jeg brukte Hubba Hubbas Style, og det var lønnsomt for meg, men jeg trenger litt hjelp til å bli bedre: Dette er hva som skjedde i dag, jeg handlet uten EMA, og jeg tok handelen uten tvil, hoppet på toget. Etter at jeg fikk OTM, la jeg til EMA. tror du at den hausiske bevegelsen skyldes det bevegelige gjennomsnittet. Dette ser ut som en utmattelsesoppsett. Se hvordan de 5 foregående stearinlysene er små, så plutselig vises et stort bearish stearinlys (HEC) uten wicks som tyder på utmattelse, noe som også betyr en mindre motortrend. Deretter venter du på det neste stearinlyset for å bekrefte retningen - dette er ditt bekreftelseslys (den du satte en 5 minutter på). Deretter går du inn i en 5 min CALL ved starten av neste lys for ITM. Vær oppmerksom på at mange forhandlere ville ha tatt en 5 min CALL umiddelbart etter HEC-stearinlyset som er risikabelt, med mindre du har Hubbas skillset. Uansett, for å svare på spørsmålet ditt, har ikke EMA forårsaket en bullish bevegelse. Det er forårsaket av kjøpere. Det store HEC bearish lyset angav tidligere sterk salg, og proffene kom da inn og kjøpte til lav pris (lite hausstearinlys) i håp om å selge på et senere tidspunkt for fortjeneste. Imidlertid brukes EMA andre SR nivåer, etc, som et psykologisk nivå av kjøpere og selgere for å slutte å kjøpe eller selge. Liker dette i motsetning til agustriharso 24. januar 2017 1. Bryt SR, God stearinlysbevegelse i siste øyeblikk. følg momentumet ta 5 min ITM 2 Avvis fra EMA, bullish stearinlys med wick. ta 10 min samtale. OTM. 5 min ville være ITM 1. VC varslet, bearish lys med wick som bekreftelse, ta 10min put. ITM 2. Break SR, solid bearish stearinlys med liten wick på toppen, god stearinlysbevegelse i siste øyeblikk. ta 5 min Put ITM 3. Break SR, solid bullish stearinlys med liten wick på bunnen, god stearinlysbevegelse i siste øyeblikk. ta 5 min. Ring ITM 4. Solid bullish stearinlys med liten wick på bunnen, sterk UP-bevegelse i siste øyeblikk. ta 5 min. Ring ITM 1. 1. VC varslet, bearish lys med wick som bekreftelse, ta 10min put. OTM, 5min eller 15min ville være ITM, min megler støtter ikke 15 min dårlig. 1. Solid bearish stearinlys med liten wick på toppen, nedovergående bevegelse i siste øyeblikk. ta 5 min. Sett ITM Total score for todayUse MT4 Chart og følg markedsretningen mer nøyaktig. Din påloggings ID og passord for binære alternativer kan også få tilgang til vår MT4-plattform. Hvis du også bruker MT4-plattformen når du handler LION-binære alternativer (åpne to plattformer) , vil du kunne forbedre dine ferdigheter for å forstå markedstrender og gjøre bedre spådommer. Det er et svært viktig verktøy for alle som driver binære alternativer og ønsker mer kontroll over hisher-bransjer. Her vil vi forklare veldig enkelt hvordan du logger på og bruker MT4. Klikk på denne knappen for å laste ned MT4: Etter å ha lastet ned og installert programmet må du logge inn på MT4. For å gjøre dette må du bare skrive inn konto-ID og passord som i vinduet under. Deretter velger du vår megler i Server-boksen som bildet nedenfor. Her er MT4 hovedskjermen. Nå skal vi forklare hvilke som er de viktigste elementene du trenger å vite: 1. Hovedmeny Alle funksjonene og kommandoene som er kjørbare i plattformen, finnes i hovedmenyen. Fil: Åpne et diagram, skriv et diagram offline, lagre data, profiler og utskrift. Vis: Administrasjon av grensesnittspråk og kommandolinjeverktøy grupperes her. Sett inn: Tekniske indikatorer og andre studier og objekter kan benyttes her. Diagrammer: Kommandoer som håndterer diagrammer, tekniske indikatorer, pålagte objekter og rister. Verktøy: Opprett en ny ordre, administrer historikkdata, sett globale variabler og få tilgang til MetaQuotes Language Editor. Vindu: Opprettelse av nye vinduer med ledelse og arrangementer av diagrammer. Hjelp: brukerhåndbok og informasjon. 2. Market Watch Market Watch-vinduet viser instrumenter og deres priser sendt fra serveren. Høyreklikk på dette vinduet lar deg åpne diagrammer. Ved å velge perioden i diagrammet, kan du bestemme perioden for et stearinlys eller en stang, avhengig av diagrammet. For eksempel. Hvis du klikker på M30-knappen, representerer hver candelestick prishandlingen på 30 minutter. Metatrader 4 støtter følgende perioder. 1 minutt. 5 minutter, 15 minutter, 30 minutter, 1 time. 4 timer, 1 dag, 1 uke og 1 måned. For å velge diagramperioden er det nødvendig å bruke verktøylinjen under 4. Diagramlysestake Det finnes forskjellige måter å vise prisvirkningen på diagrammer på. Vi anbefaler at du bruker CANDLESTICK-måten. Du må bare klikke på den knappen i dette diagrammet. I dette vinduet vil du se alle utviklingen av prisene på hvilken som helst valuta i sanntid. Indikatorene er algoritmer som analyserer ulike markedsvariabler, slik at du kan forutsi hva som skal skje. De er ikke alltid 100 nøyaktige. men de kan hjelpe deg med å skape din egen strategi for å få mer fortjeneste. Som du kan se i det følgende bildet, må du bare klikke på Sett inn i menyen, og vise en liste over alle tilgjengelige indikatorer. For å velge en hvilken som helst indikator trenger du bare å klikke på det tilsvarende feltet. Etter at du har valgt en indikator, vises de automatisk i diagrammet. I tillegg har vi forklart før, hvis du bruker MT4-plattformen mens du bruker binære alternativer, kan du lage dine egne strategier som gjør at du kan gjøre bedre spådommer og dermed få mer fortjeneste. I denne delen ønsker vi å vise deg en veldig enkel strategi for binære alternativer. Først åpner du Lion Binary Options online plattformen og velger valutaparet du vil bytte. Deretter går du til MT4-plattformen og åpner samme lysestakerdiagram to ganger. - Sett ett av diagrammet til M1 (1 minutt) - Sett det andre diagrammet til M5 (5 minutter) Til slutt må du bare se på lysestakerne. Hvis lysestakerne M1 og MT5 går LOW (som du ser på bildet), er det på tide å åpne en LOW-posisjon i binære alternativer. På den andre siden, hvis tendensen til lysstakene M1 og M5 går høyt, er det på tide å åpne en høy posisjon i binære alternativer. Her er grunnen til at du bedre åpner MT4-plattformen når du handler LION-binære alternativer. LION Binær Options-plattformen er utviklet så enkelt som mulig med viktige funksjoner og rask ordreutførelse. Du vil se mer markedsbevegelse med massive indikatorer på MT4-diagrammet som vi tillater våre kunder å få tilgang til vår MT4-plattform med samme innloggings-ID og passord for Binary Options-kontoen. Når det gjelder Binary Options Trading, er Hirose Financial UK Ltd. lisensiert og regulert av Gambling Commission (gamblingcommission. gov. uk), referansenummer 35485. Du kan finne vår nåværende lisensierte status her. Hirose UK støtter Responsible Gambling. Det er ulovlig å spille under 18 år eller åpne en binær konto med Hirose Financial Uk Ltd. RISK ADVARSEL. For handel i binære opsjoner har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Du kan opprettholde et tap av noen eller hele din investering. Derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. For mer informasjon, vennligst klikk på Vilkår og betingelser som gir deg en fullstendig forklaring på noen av de involverte risikoene. Informasjonen på dette nettstedet er ikke rettet mot innbyggere i USA eller et bestemt land utenfor Storbritannia, og er ikke beregnet for distribusjon til eller bruk av noen person i et hvilket som helst land eller jurisdiksjon der slik distribusjon eller bruk ville være i strid med lokale lov eller forskrift. Hirose UK kan ikke godta søknader om livekontoer fra innbyggere i Japan. Hirose Financial UK Ltd. 27 Austin Friars, London EC2N 2QP Tlf. 44 (0) 20 7614 3580 FAX. 44 (0) 800 860 0924 E-post. infohiroseuk

No comments:

Post a Comment